RSS
 

Informacje

Mam na imię Sylwia, mam 35 lat ( ur. 10.05.1978), jestem żoną Tomasza od 12.08.2006 i szczęśliwą mamą Kuby 5,5 roku ( ur. 30.06.2007) oraz Oliwki 13 m-cy ( ur. 06.01.2012). Mieszkam w Opolu i tu także pracuję.

Dzięki mojej mamie mogłam spokojnie po macieżyńskim wrócić do pracy i nie martwić się o Oliwkę. Moja mama Grażyna pomaga nam w wychowaniu dzieci i dzieki temu nie musiałam oddawać ich do żłobka.

Bardzo kocham moją rodzinę Uśmiech

 

kontakt sylwiastanczyk1978@gmail.com

Dodaj komentarz

 

 
  1. ~Mariola

    25 września 2014 o 19:10

    Czesc Sylwia.Ja mam nr.telefonu do cioci Wiktorka. Kilka razy dzwonilam,ale ona nie odbiera telefonu :-( Potrzebna jest dokumentacja medyczna,ktora trzeba przetlumaczyc.Jesli wystarczy zwykle tlumaczenie,oczywiscie sie tego podejme.Jednak mysle,ze trzeba oddac to do tlumacza zajmujacego sie takim rodzajem tlumaczen.Moze podasz mi nr.telefonu (jesli posiadasz) do pana Andrzeja albo najlepiej nr.telefonu stacjonarnego do ciebie,o moglybysmy porozmawiac :-)Pozdrowienia.M…